Lepsza turbina - można dokonać takiej podmiany?? + malowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • whoishu1018
    Classic
    • 2011
    • 15

    Lepsza turbina - można dokonać takiej podmiany?? + malowanie

    Wygłuszyłem drzwi matami ale za głośnikiem zostawiłem fabryczną gąbkę - dokładnie to co widać na zdjęciach Juri


    Zostawiłem ją aby zabezpieczała głośnik przed wodą ale chyba to nie jest dobre rozwiązanie bo ograniczyłem przestrzeń dla głośnika z tyłu. Proszę o dwa zdania od osób lepiej zorientowanych w temacie. Wydaj mi się że powinienem ją wywalić całkowicie a dla głośnika zrobić tylko jakiś sztywny daszek.
  • Draco1983
    Classic
    • 2010
    • 35
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #2
    Lepsza turbina - można dokonać takiej podmiany?? + malowanie

    Witam, mam na stanie turbinę ze 100-konnej octavii - czy mogę ją podmienić w mojej 90-konnej??

    I jeszcze jedno pytanie - szwagier ostatnio wpakował się pod pociąg i autko do kasacji ale silnik jest cały ( tzn. prawie cały ale turbinka z niego wygląda na nieuszkodzoną) - problem jest taki bno to był Fiat Bravo 1.9 TDI Multijet, chyba ok. 132KM - czy taka turbinka podejdzie do mojej octavii??

    Sorki za te pytania ( zwłaszcza ostatnie) ale jeżeli chodzi o jakiekolwiek polepszanie osiągów silnika, to jestem zupełnie ciemny.


    I jeszcze jedno pytanko, tym razem o wygląd - czy można ( może ktoś już robił takie coś) pomalować przedni kokpit - część dolną na inny kolor

    jak to wygląda po malowaniu , jak się za to zabrać, czy może lepiej kupić cały kokpit w innej barwie??


    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Zamieszczone przez Draco1983
      Witam, mam na stanie turbinę ze 100-konnej octavii - czy mogę ją podmienić w mojej 90-konnej??
      Już masz u siebie turbinę od 110 konnego silnika,nie widzę powodu zmiany na 100 k.
      Rozejrzyj się za wtryskami z silnika ASV.Po włożeniu takich wtryskiwaczy do Twojego auta powinno być dostępne 110 KM.
      Zamieszczone przez Draco1983
      problem jest taki bno to był Fiat Bravo 1.9 TDI Multijet, chyba ok. 132KM - czy taka turbinka podejdzie do mojej octavii??
      Być może się uda,ale nie obejdzie się bez poważnej rzeźby.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • Udesky
        RS
        • 2007
        • 1692
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Dodajmy, że jakakolwiek zmiana turbiny nic nie da, bo i tak trzeba by pogmerać w sofcie.
        Dawaj wtryski z AHF/ASV i będziesz miał te 110KM.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz

        • Draco1983
          Classic
          • 2010
          • 35
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          Ale dodatkowo i tak jeszcze musiałbym przeczyścić turbinę?? czy wystarczy wtryski zmienić??

          Komentarz

          • Udesky
            RS
            • 2007
            • 1692
            • Octavia I (1U2)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Zamieszczone przez Draco1983
            Ale dodatkowo i tak jeszcze musiałbym przeczyścić turbinę??
            Czemu przeczyścić? Łapiesz notlaufy, że jest do czyszczenia? Turbinę masz taką samą jak w wersjach 110KM. Generalnie twój silnik i osprzęt to to samo co 110KM z tą małą różnicą, że masz wtryski od SDI. Po ich wymianie na takie od AHF/ASV, bądź jakieś 216 itp. będziesz miał 110 - 120KM. Może być potrzeba ustalenia dawki paliwa (czy jak to tam się nazywa), ale tylko w przypadku gdy będzie mocno kopcił, jeśli kopcenia nie będzie to potrzeby regulacji też nie. Aha regulację zrobi ci każdy kto zna choć trochę VAG-COMa.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz

            • Krzylu
              Rider
              • 2008
              • 256

              #7
              AHF/ASV
              AHF ma wtryski ustawione 190/300 a ASV i ALH 220/300

              Komentarz

              • Udesky
                RS
                • 2007
                • 1692
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Zamieszczone przez Krzylu
                AHF ma wtryski ustawione 190/300 a ASV i ALH 220/300
                Ale to bez znaczenia. Jedynie taka, że AHF spełnia Euro 2, a ASV Euro 3. Oba rodzaje z tego co pamiętam to 0.205. Te z ASV nieco lepiej rozprowadzają paliwo, to też dlatego prawdopodobnie spełniają to E3.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz

                • Draco1983
                  Classic
                  • 2010
                  • 35
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Tak właśnie łapie mi notlaufa, więc najpierw chyba czeka mnie czyszczenie a później się zobaczy

                  Czy ktoś wie coś na temat tematu z malowaniem kokpitu??

                  Komentarz

                  • Krzylu
                    Rider
                    • 2008
                    • 256

                    #10
                    Udesky, nie bez znaczenia bo musisz ustawić dawkę a jak kupi z ASV nie będzie musiał tego robić.

                    gadka o turbinach a kolo pyta się o malowanie kokpitu :lol: dobreee 8)

                    Komentarz

                    • Udesky
                      RS
                      • 2007
                      • 1692
                      • Octavia I (1U2)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Krzylu
                      Udesky, nie bez znaczenia bo musisz ustawić dawkę a jak kupi z ASV nie będzie musiał tego robić.
                      Chyba, że tak.
                      Zamieszczone przez Krzylu
                      kolo pyta się o malowanie kokpitu
                      Pytał już na samym początku.
                      Tyle, że...nie wiemy który to rok, a więc jakie to wnętrze. Co do malowania to raczej tego nikt nie robił. Do wyboru masz 3 rodzaje: szary (przed FL), czarny po FL, i ten z wersji L&K.
                      W Polsce nie ma kryzysu.
                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                      Komentarz

                      • Krzylu
                        Rider
                        • 2008
                        • 256

                        #12
                        Udesky, tak poza tematem widzę w opisie że masz niezłego wymiatacza.Napisz mi jaki IC zastosowałeś i jak go poprowadziłeś czyli jaki kolektor ssący założyłeś oraz jakiej średnicy użyłeś rur do ic.Taki mały OFF :wink:

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Krzylu
                          masz niezłego wymiatacza.
                          :shock: :lol:
                          Powiedzmy, że teraz jeździ tak jak powinien w serii.
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • Krzylu
                            Rider
                            • 2008
                            • 256

                            #14
                            hehehee co się wysrało?? 8)

                            Komentarz

                            Pracuję...